MASZ PROBLEM?

Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z działem pytań i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z procesem składania i realizacji zamówień w sklepie
1Jak składać zamówienia za pośrednictwem sklepu?
Cały proces składania zamówienia w naszym sklepie opisany jest tutaj. Zależy nam na Państwa satysfakcji więc prosimy o staranne zapoznanie się z każdym punktem.
2Jaki jest standardowy czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia to 2-7 dni roboczych od momentu akceptacji projektu. W przypadku potrzeby szybszej realizacji zapraszamy do użycia usługi "Tryb Express".
3Co to są materiały do akceptacji?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz instrukcję jakie informacji należy dostarczyć do spersonalizowania zaproszenia. Po otrzymaniu materiałów przygotujemy dla Ciebie wersję projektu do akceptacji. Jeżeli masz jakieś uwagi należy je koniecznie zgłosić na tym etapie zamówienia. Możesz poprosić o zmiany, a my będziemy z Tobą współpracować, dopóki wszystko nie będzie gotowe do druku.
4Kto obsługuje płatności online?
Płatności online obsługiwane są za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl
5Jakie są dostępne formy wysyłki?
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem: Kurier DHL, Kurier DPD lub inPost. Każde zamówienie można również odebrać osobiście. Więcej o rodzajach i kosztach dostawy można przeczytaj tutaj.
6Ile sztuk wynosi miniamalne zamówienie?
Minimalna ilość papeterii personalizowanej jaką można zamówić to 5 sztuk.
7Co to jest Tryb Express?
Podczas dokonywania zamówienia możesz wybrać usługę "Tryb Express". Produkty zamówione z tą usługą powodują przyspieszenie realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od momentu akceptacji projektu przez klienta. Koszt usługi to +35% ceny podstawowego produktu. Więcej informacji przeczytasz tutaj.
8Czy personalizacja papeterii jest w cenie?
Tak, cena produktów zawiera personalizację.
9Czy istnieje możliwość zamówienia próbek?
Jeżeli nie jesteś zdecydowany na konkretny wzór papeterii udostępniamy możliwość zamówienia próbek wybranych kolekcji. Więcej informacji możesz przeczytać tutaj.
10Czy można dokonać zwrotu zamówienia?
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm. prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie obejmuje umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Masz jakieś pytania?

W przypadku napotkania problemów lub pytań do oferty zapraszamy do kontaktu z nami.
Proponujemy również odwiedzić dział najczęściej zadawanych pytań.